Fullt upp

Hej, förlåt för att det inte kom upp något tidsinställt inlägg igår! Jag hade fullt upp och hann faktiskt inte. Men  efter skolan åkte jag ju till stallet och red, finaste pållen ställde upp på allt! Hon tjurade lite och ställde sig i hörnen, men det kan ha berott på att jag inte hade sporrar... Hon var annars super fin och jag red på volter och böjde och ställde i båda varven, hon fick även köra lite skänkelvikning i galopp vilket hon blir jätte mjuk av! Sen åkte jag och pappa å häta Pau vid färjan. Hon åt hos oss och Mickan kom lite senare. Suuuuper mysig kväll! Idag har jag inga planer, tänkte väll kanske baka lite och sen åka till stallet. Julia ska rida lektion vid fyra! Får hoppas att Lina sköter sig, haha! Hör av mig mera sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0