Hemma

Nu har jag precis kommit hem, ridningen gick toppen! Hon lyssnade i båda varven jätte fint, verkligen! Vi böjde och böjde och tillslut så släppte det, hon blev som en liten boll som rullade fram. Vet att känslan är svår att förklara men hon var så himla härlig! Efter det så skrittade vi ett varv runt slottet, sen hade mamma redan mockat och fyllt påsar så jag bara borstade av henne och nu står hon i boxen (förhoppningsvis;)) Mamma och Julia ska ut till henne ikväll då mamma har styrelsemöte.

Imorgon så tänkte jag eller Julia rida vid 20:00 för då är det teori, och eftersom att det är den sista lektionen så har man hela kvällen på sig, bukar faktiskt vara mysigt att vara där sent på kvällen med de andra! Men vad tycker ni om headern på bloggen, jag sitter och försöker göra en något snyggare men har idétorka. Får väll hoppas på lite tips från er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0