Home sweet home

Hemma nu, har haft massa förhör idag, så jag e lite trött kan man säga. Men så e de för alla ibland, right? Hoppas statistiken åker i taket nu då, kanske avslöjar lite saker om ni kommenterar ordenligt... ! Nu ska jag fixa så jag kan få bilder med i inläggen, vore najs att kunna göra det med min lilla data . Tänkte oxå berätta vilka tävlingar som väntar i vår! Vore skönt om man kunna anmäla sigf snart så jag kan bestämma vilka höjder det bloir i vår och i höst. Målet är att starta en LB nu på våren, kanske en LA på hösten. Om hon forsätter gå som hon gör i hoppningen får vi se, hoppas hon blir lite piggare så jag slipper vägringarna! Vad tkr ni om headern, ska jag göra en ny? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0