Hon kan gå långt


Kom precis hem från stallet, har varit på gröntkortkurs idag och igår, därav dålig uppdatering! Sorry! Men nu ska jag klä på mej för att sen kör mamma mej och Julia till Mormor och morfar, tror jag sover där, mamma å pappa ska bort ikväll på "matklubb", så då orkar jag inte göra middag själv, laaaat! Blir nog massa bloggande där tror jag, brukar bli så tillslut...

Till saken - titta på denna ponny! Hon e amazing! Titta på svansföringen och bakbenen! Vet att denna bild är ett dåligt ex men, ni förstår...! Och jag ska berätta för er hur mycket jag älskar henne någon dag, för det inlägget kommer bli flera sidor! Jag vet att alla har känslor till sin häst, eller inte alla men de "normala", så därför bara dela min lycka med er som älskar hästar, för att ni förstår, right?


Ikväll tar jag mej tid att fixa tävlingen, medans jag gör det så gå in och titta på dagensbloggvinnarens blogg!
http://mikaelalundberg.blogg.se Klicka häär <-------
Ha det bra, hööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0