Jag står still

Just nu känner jag att varje timme jag lägger ner på Lina inte ger något. Vi går inte framåt, kanske lite bakåt, men mest still i utvecklingen. Så idag rider jag vid 21:00 och leker fram det. Hoppas det funkar, Lina brukar bli lite glad när hon får något annat än volter, serpentiner, skänkelvikning, att tänkte på, you know. Men nu ska jag läsa ur min  bok tills syrris kommer hem. Då blir det lite tvtittande, och efter det läxor. Typ så ser alltid mina dagar ut. haha! Vad tyckte ni om ponnyakuten igår, själv tyckte jag att det var tråkigt att man inte fick se Nellie, haha nelliefixerad jag ä...

Men seriöst, vad tyckte ni om ponnyakuten igår?
Länkar till en av er som svarar !

Hör av mig mera sen!



Min fasters shettis som jag red in för några år sedan, älskade Nicko <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tyckte det var gaaanska okej, fast man fick typ bara se Shirin & Thilda. :/ <3

2012-01-30 @ 19:11:09
URL: http://mikaelalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0