Lite grejer om mig

 

Fakta

FAKTA

Födelsedag:
23 mars
Bor: Det vet jag, men vill inte tala om
Arbete: skolan?

FAVORIT…

Färg:
marinblå, vit, grön och svart
Plats: Sängen eller soffan
Drog: Popcorn och smågodis
Fordon: Hästen funkar bra!
Film: Åh finns så många ju!!! Men twillight blir jag beroende av;)
Djur: häst och katt
Affär: Gina Tricot, H&M, hööks, horze. Finns säkert fler;)
Serie: Akward
Café: hur gammal tror ni jag é?
Skor: converse ofc!

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja allt för ofta
Gnälla: Nej, aldrig!
Skrika: Om jag känner för de så, ja!
Sova: Ja ? 
Drömma mardrömmar: Vet inte, ibland kanske ?
Försöka vara annorlunda: Förrut kanske, men har nog hittat mig själv nu.
Klä dig i svart: Ja jag har många klädesplagg som är svarta
Hata folk: Va ? inte dagligen direkt....
Lita på folk: Jadå, de é viktigt har jag hört ;)

NÄR…

Åt du senast:
för länge sen
Läste du en bok senast: igår
Var du på konsert senast: jaa du....
Köpte du något senast: vet faktiskt inte ?!
Svor du senast: För några timmar sedan, slog i tån i en tröskell
Sjöng du senast: jaadu, var nog bara en halv timme sen, har radion på ;)
Klagade du senast: Har aldrig gjort :P
Är det sommar: En evighet kvar...

VEM…

Saknar du:
Lina och mormor och morfar som är på mallis (aviiiis!!)
Rörde dig sist: Vne, Lina kanske
Gjorde dig riktigt glad senast: Julia, hon gjorde omelett åt mig när jag kom hem från stallet!
Fick du sms från senast: Mickan som skrev "Okej ;D<33"

HAR DU…

För många vänner:
Nej, lagom med vänner
Tvångstankar: Läxorna.....
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad JAG vet, någon annan som har märkt något ? :P
Färgat håret: Ja, i lördags
Brutit några ben: Nepp
Några piercings: Hål i öronen, fast använder aldrig, ser av någon anledning ut som en kille i örhängen...
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag gjort!
Bra självförtroende: njaaa, hyffsat
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp till min familj
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej ?
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej ? varför skulle jag....

HUR….

Går du:
snyggt :P
Fördriver du tiden: bloggar och är i stallet
Mycket pengar har du: NEJ
Tjänar du pengar: Jadå....
Ofta diskar du: Aldrig typ
Ofta städar du: Allt för sällan
Ofta träffar du din familj: varje dag ?

ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: Jo
Blyg: Ibland
Smart: Klart jag är!
Pratglad: om....


Kommentarer
Postat av: Felicia

va fin headre du har :)

2012-01-18 @ 21:18:45
URL: http://www.asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0