scones

Jahapp, då har man klätt på sig och fixat håret. Julia och mamma bakar scones till någon engelskvecka på Julias skola... Men såhär ser dagen ut;


Jag får skjuts in till skolan av pappa om någon timme.
Jag slutar vid 13:20 och då hämtar pappa upp mig utanför skolan.
Sen rider jag en timme ungefär, tänkte rida lite bommar men får väll se.
Efter det åker jag och pappa till färjan och hämtar Pau.
Pau äter hos oss och Mickan kommer nog efter hennes ridning, hope so!

Yes, så ser dagen ut! Ska väll kläma in lite inlägg här på bloggen också....

Men igår gick statistiken i taket och jag hoppas att det inte var sista gången, och ni underbara läsare som fortsätter följa mig och Lina så tipsar jag er att vara med på dagensbloggtävlingen, som ni hittar lite längre ner!

Lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha yes xD ikväll kanskse? ;P <3

2012-01-21 @ 11:18:51
URL: http://mikaelalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0