söthäst!!

Idag på hoppningen gick det bra, Lina var ganska seg faktiskt... Hon skulle behöva tagga till lite faktiskt! Haha, första gången jag säger det!! Banan var bara 4 hinder och det var lite titthinder så det blev några vägringar och en avramling, shit vad jag har ont i benet från det! Tror jag ramla så bommen kom på benet, jag ramlade alltså när hon vägrade och jag inte riktigt var beredd. Såg ni ponnyakuten?!? Jag älskar det, haha, vet att det kanske är lite töntigt, men man lär sig mycket själv faktiskt! Och så tycker jag att det är kul att Nellie är med. :) Nu ska jag snart sätta mig och se på världscup hoppningen på SVT24 !! Gör nog lite popcorn om jag orkar, är suuuper sugen på det! Haha! MEn det är jag värd, tycker iallafall jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0