tänkte bara säga ifrån

Tänkte bara säga vad jag tycker och tänker om att folk säger att man inte har något liv om man är i stallet. Jag har allt jag önskar i stallet, vänner, hästar, jag får kondition & jag har kul. Än så länge kan ingen säga emot, eller hur? Jag tycker själv inte man har ett liv om man spelar dataspel dagarna ut. Vi umgås med större djur än oss själva, de kan inte prata, vi kan bara kommunicera med dom genom att lyssna på deras kroppspråk. Och om de inte tycker vi förstår så finns det stor risk att de säger ifrån ordenligt. Och det här skitsnacket om att vi inte kan umgås på stallet som på samma sätt som man kan göra hemma, blir jag irriterad på. Nu har jag sagt vad jag tycker och jag kommer inte börja tjaffsa med någon om det här, jag och tusentals ryttare vet att jag har rätt, så jag skiter i amatörsnacket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0