Trött tjej

Gud vad trött jag blev! Skulle hem till mickan men fick ont i halsen, och jag som inte har varit med henne på jätte länge. Gud va deppig jag är! Men om jag frisknar till (kan man säga så ?!) så ska jag vara med henne och Paulina imorgon. Vi skulle typ bara ha mysigt och titta på film och kanske spela kort eller något! ;) Det längtar jag till! Men ska få ihop det med Lina imorgon också. Aja, annars longerar jag väll henne ett tag så hon får springa av sig. Jag, Julia och Nina delar ju lite på henne (eller nina rider henne bara iblan) men ibland funkar inte planeringen ändå efterssom att jag har slutat på mina torsdagslektioner så får vi mindre ridhus tid... Men snart är det sommar och då kan vi galoppera på ängar och rida på volten! Gud va skönt, tänk er hästarna lyckliga i sommarhagen och ridläger! Herrejösses vad jag längtar nu! Vilka ridläger ska ni på? Eller har ni hört något som är bra? Jag har inte bestämt riktigt vilket jag ska gå på... Men tillbaka till verkligheten! Glosorna idag gick toppen och det var bara en fråga på Egyptien som jag inte kunde, var dock osäker på några men tror jag inte har så mkt fel iallafall. Nu kan jag helt plötsligt inte ladda upp några bilder, så det får bli bildlöst!

Kommentarer
Postat av: Moa A

Fin blogg! :D

2012-01-19 @ 17:55:30
URL: http://ryttarema.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag ska gå på Roo tror jag! :D <3

2012-01-19 @ 18:05:51
URL: http://mikaelalundberg.blogg.se/
Postat av: Moa A

tack för komentaren, skönt att någon förstår vad jag menar. Och toppen, där möts vi! Jag lovar :D

2012-01-19 @ 19:59:41
URL: http://ryttarema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0